Nyhetsarkiv

På den här sidan kan du söka fram äldre nyheter. Välj ämne, typ av nyhet eller skriv in ett eget sökord för att filtrera fram nyheter.

Är du intresserad av att veta hur det är att studera utomlands? Då ska du definitivt spana in Studera utomlandsbloggen där KI-studenter delar med sig om hur livet som utbytesstudent är. Nya Zeeland, London och Spanien är några av de platser där KI-studenterna befinner sig under våren.
Nyheter
Nu breddar KI sitt utbildningsutbud och erbjuder ett nytt magisterprogram. Det är magisterprogrammet i biomedicinsk laboratorievetenskap med start nästa hösttermin.
Nyheter
AKA-gruppen (adjungerad klinisk adjunkt) inom Biomedicinska analytikerprogrammet laboratoriemedicin har tilldelats pris för sitt ledarskap och arbete som skapat förutsättningar för hög kvalitet i verksamhetsintegrerat lärande (VIL).
Målgrupp: Medarbetare
KI webbförvaltning