Nyhetsarkiv

På den här sidan kan du söka fram äldre nyheter. Välj ämne, typ av nyhet eller skriv in ett eget sökord för att filtrera fram nyheter.

Aging Research Center (ARC) är ett tvärvetenskapligt forskningscentrum inrättat år 2000 av Karolinska Institutet och Stockholms universitet. Det är även en avdelning vid institutionen för neurobiologi, vårdvetenskap och samhälle på KI. Nu finns också webbplatsen under ki.se vilket ökar synligheten.
Nyheter
Nu är det enklare för dig som medarbetare att annonsera om utrustning inom KI. Du kan skapa annonser för att köpa, sälja, hyra eller skänka labb- eller kontorsutrustning.
Målgrupp: Medarbetare
Du är en av de första som besöker Karolinska Institutets nylanserade webbplats. Välkommen!
Måndagen 27 maj lanserade vi ki.se i ny kostym och med en hel del förbättrade funktioner. Vi hoppas att du gillar det du ser.
KI webbförvaltning
2023-06-09