Publicerad: 2015-09-17 13:57 | Uppdaterad: 2015-09-17 14:07

Vill du bli Venture Cups nya studentambassadör på KI?

Vill du representera Sveriges ledande tävling för affärsidéer? Då ska du skicka in en ansökan om att bli studentambassadör för Venture Cup på Karolinska Institutet! I tjänsten ingår även ett nära samarbete med Innovationskontoret vid Karolinska Institutet.

Venture Cup är en tävling för personer som vill testa sin affärsidé och starta företag. Årligen delar Venture Cup ut 1,7 miljoner kronor till morgondagens entreprenörer och alla deltagare får feedback av Venture Cups professionella nätverk.

Nu söker vi efter dig som har 5-10 timmar i veckan att jobba med ett spännande, lärorikt och meriterande extrajobb. I huvudsak mycket flexibla arbetstider och stor möjlighet att påverka sin egen tjänst.

Arbetsuppgifter
- Representera Venture Cup på Karolinska Institutet
- Hålla klassrumspresentationer för studenter
- Vara värd på mässor och arbetsmarknadsdagar
- Arbeta med Venture Cups evenemang
- Arbeta mot regionala mål

Egna kreativa lösningar för att stärka Venture Cups varumärke uppmuntras!

Vem är du?
- Engagerad, initiativrik och självgående
- En säker talare på såväl svenska som engelska
- Intresse för och gärna erfarenhet av sälj och marknadsföring