Publicerad: 2014-11-12 13:43 | Uppdaterad: 2014-11-27 09:57

Var med och påverka hur ki.se ser ut i mobilen!

Är du en student som använder mobilen för att surfa på ki.se? Just nu letar vi efter dig som vill hjälpa oss att förbättra sökupplevelsen. Kan du tänka dig att sitta med oss i ca 15 minuter och testa tjänsten? Du får en biobiljett för besväret!

En student från KTH gör sitt examensarbete inom människadatorinteraktion och undersöker just nu hur sökresultat på ki.se kan presenteras effektivt i mobiltelefon. Studenten behöver hjälp med att få feedback på sina utvecklade designförslag i form av användarstudier.

Som deltagare i användarstudien kommer du få utföra ett litet test samt svara på några frågor. Tillfällen för studien kommer finnas tillgängliga 1-3 december mellan kl. 10-17 på Campus Solna.

Anmäl ditt intresse via länken nedan, så blir du kontaktad om tid och plats. Anmälan är öppen till och med måndagen den 1/12.

Frågor? Kontakta Jesper Annebäck direkt på anneback@kth.se eller via telefon 073-564 25 52.