Publicerad: 2023-12-21 13:24 | Uppdaterad: 2023-12-21 13:24

Universitetsförvaltningens personalmöte 21 december 2023

Porträttbild på Veronika Sundström.
Veronika Sundström, Karolinska Institutets universitetsdirektör. Foto: Liza Simonsson

Den 21 december hölls terminens sista personalmöte för KI:s universitetsförvaltning. Här hittar du kortfattad information om vilka frågor som togs upp vid mötet.

Agendan för mötet innehöll information från KI:s universitetsdirektör Veronika Sundström med flera på följande ämnen, inklusive flera tillfällen för frågor och svar:

Dessutom lyftes nyheterna att sjukvårdsminister Acko Ankarberg Johansson besökte KI i veckan, att alla medarbetares profilsidor nu hämtas från KI RIMS och att friskvårdbidraget för KI:s anställda höjs till 3000 kronor nästa år.

Presentationerna från mötet har delats med alla avdelningschefer men finns även som PDF nedan.