Publicerad: 2023-10-25 09:23 | Uppdaterad: 2023-10-25 09:24

Tömning av förvaringsmöbler i korridorer, ANA Futura

Snart är det dags för leverans av möbler till touchdownplatser och poddar vilket i sin tur kräver tömning och flytt av förvaringsmöblerna i korridorerna på plan 7 och 8 i kontorshuset, ANA Futura.

Deadline för tömning!

Alla förvaringsmöbler i samtliga korridorer på plan 7 och 8 ska vara tömda senast i slutet av arbetsdagen på måndag 30/10, så möblerna kan börja flyttas dagen efter.

Vi tackar för er hjälp!

ANA Futura serviceteam

Ny fördelning av förvaringsutrymmen

Förvaringsmöblerna kommer minskas i antal efter flytten. Den nya fördelningen av förvaringsutrymmen räknas ut med hjälp av ANA Futuras fördelningsnyckel.

När alla skåp är flyttade kommer dessa markeras med institution/avdelning/enhet på respektive förvaringsmöbel. OBS! Inga saker får flyttas tillbaka till skåpen förrän märkningen är klar. Om du har frågor om fördelningen, kontakta Marjan Amiri.

Foto på förvaringsmöbler i korridor, ANA Futura.
Förvaringsmöbler i korridor, ANA Futura. Foto: Christina Sundqvist

Varför ska vi tömma förvaringsmöblerna just nu?

Leverans av touchdownmöblerna samt poddarna kommer ske först i mitten av november, men inför det behövs utrymme för att granska, tvätta (och vid behov laga) mattorna under förvaringsmöblerna.

Vi sitter trångt, vart ska vi förvara det vi vill ha kvar i förvaringsmöblerna medan flytten sker?

Primärt ska sakerna tillfälligt ställas inne i kontor, men kan i undantagsfall stå utanför i anslutning till kontor. Viktigt att sakerna inte blockerar utrymningsvägar och flytt av möbler.

När kan jag flytta tillbaka alla saker?

Den nya fördelningen av förvaringsutrymmen kommer markeras upp med institution/avdelning/enhet på respektive förvaringsmöbel. OBS! Först efter att märkningen är klar kan saker läggas tillbaka i respektive uppmärkta skåp.

ANA Futura serviceteam