Publicerad: 2015-09-21 05:14 | Uppdaterad: 2017-08-07 16:02

Tack alla studenter för en fantastisk start på terminen

Studenter vid Fysioterapeutprogrammets termin 2 som precis har avslutat en träningsövning.

De första veckorna av höstterminen 2015 har redan svischat förbi och Institutionen för neurobiologi, vårdvetenskap och samhälle (NVS) är återigen fylld av den härliga stämning som infinner sig tillsammans med er studenter!

Den första stormen som kan råda runt terminsstart har nu lagt sig och NVS vill passa på att önska alla studenter välkomna till denna termin! Ett särskilt stort välkomnande önskar NVS alla nya studenter. Som ny vid ett utbildningsprogram eller kurs kan en ha mycket frågor och funderingar. En del av dem kan ni få svar på här.

Är du inte student än, men skulle vilja utbilda dig inom till exempel arbetsterapi eller fysioterapi? Kolla då in dessa länkar för information om utbildningar inom området under vårterminen 2015!

Utbildning inom arbetsterapi

Utbildning inom fysioterapi

Information om alla utbildningsprogram och kurser vid NVS hittar du här samt under respektive sektions sidor.

Återigen, varmt välkomna till höstterminen!