Publicerad: 2024-10-24 15:56 | Uppdaterad: 2024-10-25 11:24

Nya tillfällen att möta universitetsledningen i öppna dialogmöten

Vilka är KI:s viktiga framtidsfrågor och vilka forum behöver vi för att arbeta ännu bättre tillsammans? Ta chansen att diskutera dessa och andra viktiga ämnen med rektor Annika Östman Wernerson, prorektor Martin Bergö och universitetsdirektör Veronika Sundström när de åter bjuder in alla medarbetare till öppna dialogmöten i Solna 3 december och Flemingsberg 5 december.

Universitetsledningen i samtal med publiken.
Universitetsledningen i samtal med mötesdeltagare. Foto: Matilda Pearson

Varmt välkommen till höstterminens öppna dialogmöten med universitetsledningen. Ingen föranmälan krävs, det är bara att dyka upp. Beroende på deltagarna anpassas språket mellan svenska och engelska. Lägg in tiden i din kalender redan nu, så att du inte missar dessa viktiga tillfällen!

Syftet med mötena är att stärka dialogen mellan medarbetare och universitetsledning. Vilka är de viktigaste gemensamma framtidsfrågorna? Hur kan vi minska avstånden mellan medarbetare och ledning? Hur kan vi skapa fungerande forum för samarbeten? Alla medarbetare är välkomna med sina inspel och tankar till dessa tillfällen för frågor, svar och diskussion. Mötena inleds med en kort introduktion av universitetsledningen, följt av frågor och gemensam diskussion.

- Vi vill diskutera viktiga framtidsfrågor, utmaningar och vad vi behöver för att arbeta ännu bättre tillsammans på Karolinska Institutet. Vi hoppas på att få träffa dig där! säger Annika Östman Wernerson.