Publicerad: 2015-02-18 12:01 | Uppdaterad: 2015-05-13 13:04

Ny e-bok för småbarnsföräldrar

Vår barnläkarbok - ett gediget uppslagsverk att ta till när barnen är sjuka men också en kunskapskälla fylld med personliga råd kring barnuppfostran, amning, framåt eller bakåt i vagnen och svar på andra spörsmål som dagens föräldrar stöter på. Nu uppdaterat och bara digitalt. Direkt i läsplattan eller telefonen.

Nu har två av Sveriges mest erfarna barnläkare reviderat sin omtyckta handbok för dagens föräldrar. I en e-bok fylld med bilder och diagram som hjälper till att förklara och den är lätt att söka i när man snabbt behöver hjälp. Författarna backar inte för svåra frågor och de ger oss sin personliga syn på barnets behov och hur det är att vara vuxen med barn på 2000-talet.

Hugo Lagercrantz är känd barnläkare, senior professor och tidigare överläkare vid Astrid Lindgrens barnsjukhus. Salomon Schulman är barnläkare och barnpsykiater.