Publicerad: 2024-09-20 21:11 | Uppdaterad: 2024-09-23 10:19

KI-loppet 2024: en färgsprakande fest

Studenthälsan på KI-loppet
Studenthälsan på KI-loppet Foto: Health hub

KI-loppet blev en fantastisk eftermiddag fylld med gemenskap, glädje och rörelse! Med drygt 350 deltagare, 33 lag och 22 funktionärer skapade vi tillsammans en härlig atmosfär.

Fantasifulla utklädnader och påhittiga lagnamn gjorde årets KI-lopp både färgstarkt och underhållande. Snygga och oväntade målgångar satte en extra guldkant på upplevelsen. Solen sken, musiken pumpade, och tillsammans tog vi oss imponerande 674 varv – en resa från förra årets destination Amsterdam hela vägen till Lausanne i Schweiz. Oavsett om man gick eller sprang handlade eftermiddagen om att fira vår gemensamma förmåga att röra oss.

Ett stort tack till våra fantastiska deltagare, våra outtröttliga funktionärer, våra inspirerande uppvärmare, vår eminenta speaker och till Johanna, vår HR-direktör, för att vara en förebild genom sin närvaro och sitt engagemang. Tack till sjukvårdare från Avonova som omsorgsfullt bevakade hälsostatus, till STAD och deras viktiga förebyggande antidopingarbete. Tack till de dedikerade väktare som säkerställde tryggheten på vägarna, till Restaurang Allé 11 för god mat och service, samt ett djupt imponerat tack det coola bandet Daze och Wim Grooten för fantastisk musik. Ett särskilt tack till Patrik, som med sina oförglömliga moves peppade alla som passerade mållinjen.

Tillsammans gjorde vi denna dag oförglömlig och varje varv räknades! Ett stort tack från Hälsohubben-teamet Rasmus, Elisabeth, Annika och Kristina.

Karta KI-loppet total distans 2024
Karta KI-loppet total distans 2024 Foto: Health Hub