Disputationer Disputation: Luke Woodham

2020-03-20 9:00 Add to iCal
Campus Solna Petrénsalen, Nobels väg 12B, Karolinska Institutet, Solna

Välkommen till Luke Woodhams disputation den 20 mars 2020 kl. 09:00 i Petrénsalen, Nobels väg 12B, Solna. Det går även att delta online via Zoom eller telefon.

Delta i mötet online

Via länk: https://ki-se.zoom.us/j/5454043836

Delta i mötet via mobil eller läsplatta

Du kan delta genom att ladda ner gratisappen Zoom Cloud Meetings iOS eller Android app. När du öppnar appen ansluter du till mötet genom att ange mötets ID-nummer: 545 404 3836

Delta via telefon

Du kan ansluta till mötet via telefon genom att ringa något av följande nummer och därefter knappa in mötets ID-nummer
545 404 3836 när du uppmanas göra det. 

  • +46 8 4468 2488 Sweden
  • +46 8 5052 0017 Sweden
  • +46 850 539 728 Sweden

Mötes-ID: 545 404 3836

Om du befinner dig utomlands, kan du hitta det nummer som gäller för det land du befinner dig i på länken
https://ki-se.zoom.us/u/cer46MKOlP

Titel

"Exploring the impact of virtual patient design : medical students' small group learning around medical error"

Författare

Luke A. Woodham, Karolinska Institutet, Institutionen för lärande, informatik, management och etik

Huvudhandledare

Terese Stenfors, Karolinska Institutet, Institutionen för lärande, informatik, management och etik

Bihandledare

Terry Poulton, St George's, University of London, eLearning Unit, Institute of Medical and Biomedical Edcuation, Storbritannien

Klas Karlgren, Karolinska Institutet, Institutionen för lärande, informatik, management och etik

Aleksandra Bujacz, Karolinska Institutet, Institutione för lärande, informatik, management och etik

Opponent

Sören Huwendiek, Universität Bern, Institute of Medical Edcuation, Schweiz

Betygsnämnd

Åsa Smedberg, Stockholms universitet, Institutionen för data-och systemvetenskap

Martin Fischer, Ludwig-Maximilians-Universität, München, Tyskland

Sunhea Choi, University of Southampton, Department of Human Development and Health, UK

Kontakt

Luke Andrew Woodham Anknuten till Forskning