Publicerad: 2017-03-13 13:48 | Uppdaterad: 2017-03-13 13:48

Inspirationsföreläsning med Andra "Börshajen" Farhad

Tillsammans med Södertörns högskola anordnar Innovatinskontoret vid Karolinska Institutet en inspirationsföreläsning med Andra "Börshajen" Farhad.

Andra Farhad.är investeraren och entreprenören som tagit finansvärlden med storm. Med ambitionen att få fler att börja tänka på sin privatekonomi i tidig ålder har hon startat Sveriges största utbildningsplattform Börshajen för sparande och investeringar. Hon följs av 30 000 personer och har även blivit utsedd till en av Sveriges 101 supertalanger där hon knep en 11:e plats.

Under föreläsningen kommer Andra att berätta om sin otroligt inspirerande resa, med tips och tricks till varför hon kommit dit hon är nu. Föreläsningen avslutas med en frågestund.

Evenemanget är kostnadsfritt och öppet för allmänheten. Men platserna är begränsade och anmälan måste göras via länken: https://borshajen.confetti.events/

• Tid: 18:e Maj kl 16:00
  • Plats: Aulan i Södertörns Högskola.
  • Adress: Alfred Nobels Allé 1, Huddinge

Eventet är anordnat av Colab Flemingsberg som är ett samarbete mellan Karolinska Institutet och Södertörns Högskola. Eventet är främst riktat mot Studenter på dessa två lärosäten men alla är välkomna att anmäla sig.