Publicerad: 2016-01-28 16:03 | Uppdaterad: 2016-01-28 16:09

Framtidsmässan 2016 - Studentmästerskapen i offentlig sektor

Framtidsmässan 2016.

Framtidsmässan 2016 äger rum den 21 april på Münchenbryggeriet i Stockholm. Årets nyhet på Framtidsmässan är "Studentmästerskapen i offentlig sektor" som gör premiär. Här kan du som student vara med och tävla, tillsammans med dina kurskamrater!

Medieprofilerna Fredrik Lindström och Kristian Luuk är med och håller i tävlingen. Det blir en rafflande kamp mellan studenter från Sveriges universitet och högskolor om vilka som har störst kunskap om offentlig sektor.

Tävlingen äger rum på Münchenbryggeriet under Framtidsmässan 2016 och har två delmoment. Delmomenten består av frågeformulär och ett case och vinnarna utses i en uppmärksammad final.

Samla ihop en grupp om 3-5 studenter och mejla in lagnamn och mejladress på samtliga deltagare samt vilket lärosäte ni studerar på till daniel@framtidsverket.com. Skriv "Anmälan Studentmästerskapen" i ämnesraden. När vi mottagit mejlet hör vi av oss med vidare information om tävlingen.

Ni behöver inte göra förberedelser innan utan får all information på plats.

Var: Münchenbryggeriet i Stockholm
När: Den 21 april, klockan 10.00-16.00
Pris: Fina priser utlovas. Vilka priser det blir presenteras i god tid före Framtidsmässan.

► Kika gärna in filmen om Studentmästerskapen i offentlig sektor.